۲۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۶:۴۹

فرماندار تنگستان:

دستگاه های اجرایی تنگستان پیرامون پدافندغیرعامل اطلاع رسانی کنند

دستگاه های اجرایی تنگستان پیرامون پدافندغیرعامل اطلاع رسانی کنند

بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان تنگستان بستر لازم جهت توسعه آگاهی بخشی و اطلاع‌رسانی در مواقع بروز حوادث احتمالی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی ظهر شنبه در نشست پدافند غیر عامل شهرستان تنگستان بر گسترش آموزش پدافند غیرعامل در جامعه تأکید کرد و افزود: نقش آموزش در حوزه پدافند غیرعامل بسیار اهمیت دارد و مردم باید در این زمینه آگاهی بیشتری پیدا کنند.

فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه یکی از اهداف پدافند غیرعامل افزایش بازدارندگی در برابر دشمن است، ادامه داد: با توجه به اینکه دشمن امروز هر لحظه زبان تهدید خود را حمله به زیرساخت‌های کشور عزیرمان قرار داده، نیاز است که اقدامات پدافندی در زیرساخت‌ها برای مقابله با تهدیدات صورت گیرد و در این خصوص از هر زمان دیگر باید آمادگی بیشتری داشته باشیم.

فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی و خدماتی در شهرستان از آمادگی لازم برخوردار باشند تصریح کرد: همراهی و همدلی دستگاه‌ها و نهادها و استفاده از پتانسیل شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در سطح شهرها و روستاهای شهرستان در مباحث پدافندی بسیار گره‌گشا است و حفاظت از زیرساخت‌ها از اهمیت بالایی در مقوله پدافند غیرعامل برخوردار است.

وی اضافه کرد: شرط موفقیت در مقابله با عوامل و حوادث طبیعی و غیرطبیعی توجه به اصل پیش‌بینی و پیشگیری ارتباط مستقیم دارد.

لطفی خاطرنشان کرد: ادارات و نهادها موظفند تا در برنامه‌های منسجم و مستمر، با همکاری و هم افزایی، نسبت به اجرای مانورهای آمادگی در محیط طبیعی اقدام کنند تا آمادگی لازم در زمان بروز هر گونه حادثه وجود داشته باشد.

فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه در مواقع حوادث کار بزرگ و مفیدی است یاد آور شد: باید ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان بستر لازم جهت توسعه آگاهی بخشی و اطلاع‌رسانی در مواقع بروز حوادث احتمالی داشته باشند.

کد خبر 6254555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha